Kérdése van? Hívjon minket! +36-70/413-9999

GYIK

Weboldalunkon történő vásárlással kapcsolatban kérdéseid merültek fel? Szívesen segítünk!

Összegyűjtöttük ügyfeleink leggyakrabban feltett kérdéseit, melyek között megtalálhatod a megfelelő válaszokat!

Ha valamely kérdésedre nem találsz választ, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot:

  • ertekesites@hiphone.hu 
  • szerviz@hiphone.hu
  • ügyfélszolgálatunk telefonszáma üzletünk nyitvatartási idejében hívható: 0670 413 9999
  • üzletünk nyitvatartása: h-p.: 10-18h között, szombaton 9-12h között
  • vagy tekints meg felhasználóbarát tájékoztató oldalunkat: https://hiphone-shop.hu/fogyaszto-barat

 

  • Hogyan tudok vásárolni tőletek?

Online webáruházunkban a nap 24 órájában bármikor leadhatod rendelésed, személyes vásárlásra és termékeink megtekintésére pedig a győri üzletünkben van lehetőség, melynek címe: 9027 Győr, Nagysándor József u. 31. ETO Park élményközpont, földszint.

  • Mennyi a szállítási idő, ha a webáruházból rendelek?

A leadott rendeléseket a lehető leghamarabb igyekszünk feldolgozni, ez azt jelenti, hogy akár már a megrendelés napján, de legkésőbb 2 munkanapon belül feladásra kerület a csomagod, utána pedig a GLS futár 2 munkanapon belül ki is szállítja neked. Kérlek vedd figyelembe, hogy a hétvégi rendeléseket csak hétfői napon tudjuk elkezdeni feldolgozni.

  • Milyen átvételi lehetőségek közül tudok választani, és mennyi ennek a költsége?

A megrendelt termékeket a GLS futárszolgálat szállítja házhoz, melynek költsége utánvéttel fizetve 2000 Ft (amennyiben banki átutalással fizetnél, 500 Ft kedvezményt adunk).

GLS csomagpontra is kérheted a kiszállítást, ez esetben 1500 Ft a szállítási díj.

Csomagodat ingyenesen átveheted személyesen győri üzletünkben, nyitvatartási időben.

  • Hogyan tudok fizetni?

Webáruházban történő rendelés esetén banki átutalással, utánvéttel vagy cetelem online áruhitel igénybevételével tudod a terméket kifizetni. Banki átutalás esetén a szállítási díj kedvezményes (1500 Ft) és a csomagodat az utalás beérkezése után tudjuk feladni. Utánvétes megrendelés esetén a futárnál/GLS csomagponton átvételkor tudod kifizetni a terméket.

A Cetelem áruhitelhez online kalkulátort is találsz a termék adatlapján, illetve az alábbi linken tudsz részletes tájékoztatást olvasni.

https://hiphone-shop.hu/shop_help_det.php?type=cetelem_hu

Ha személyesen üzletünkben vásárolsz, készpénzben vagy azonnali banki utalással tudsz fizetni, melyhez ingyenes WIFI-t biztosítunk.

  • Mennyi a garancia?

Termékeinket alapos teszteljárás során vizsgáljuk, hogy funkcionálisan tökéletesen működő készüléket kaphass kézhez. 1 hónap garanciát vállalunk használt készülékeinkre, amennyiben olyan hiba merülne fel, mely a tesztfolyamat során rejtve maradt. Javasoljuk a készülék összes funkcióját kipróbálni ebben az egy hónapban, hogy megbizonyosodj róla, tényleg egy szuper készüléket kaptál!

Ha szeretnéd, extra garanciát is vásárolhatsz a készülékhez, mellyel kiterjesztheted a garancia időtartamát.

  • Mire vonatkozik a garancia?

Külső fizikai behatások (törés, beázás, mechanikai sérülések) kivételével bármely, a készülék működésében tapasztalt hiba esetén - amely vásárláskor nem állt fent - a készülékre vonatkozó garanciát érvényesítheted.

  • Mit jelent az, hogy használt állapotú?

Készülékeinket külső, esztétikai megjelenés alapján osztályozzuk. Termékkínálatunkban felújított, újszerű, megkímélt és használt készülékek egyaránt megtalálhatók. Bővebben az alábbi linken olvashatsz róla:

https://hiphone-shop.hu/allapot-leiras

  • Mennyi az akku %-a a készülékeknek?

Használt készülékeink akkumulátor kapacitása átlagosan 85%. A termék megrendelése után kollégáink telefonon tudnak az általad választott készülékről pontosabb információt adni. Egyes készüléktípusokhoz a megrendelési folyamat során választható opció, hogy új akkumulátorral szerelve küldjük neked a készüléket, mely esetben az akkumulátorcserénél kedvezőbb áron tudjuk neked beszerelni a 100%-os új akkumulátort.

  • Mennyi idős a készülék?

Készülékeink pontos életciklusát sajnos nem ismerjük. Amit biztosan tudunk, hogy 1 évnél idősebbek. A készülék életkoránál sokkal mérvadóbb az állapota, melyhez osztályzási rendszerünk és állapot leírásunk adhat segítséget!

  • Mi történik, ha hibás készüléket kapok?

Sajnos még a szuper teszt eljárásunk ellenére is előfordulhat, hogy vásárlás után egy addig ismeretlen hiba jelentkezik a készülék működésében. Ez nem csak neked, de nekünk is borzasztóan kellemetlen, ezért arra törekszünk, hogy minél előbb kijavítsuk a hibát, vagy cseréljük a készüléket. Elérhetőségeink bármelyikén fel tudod venni velünk a kapcsolatot és kollégáinkkal meg tudod beszélni, hogyan juttasd el hozzánk a készüléket.

  • Elállhatok e a vásárlástól?

Online vásárlás esetén 14 nap áll rendelkezésedre, hogy a terméket visszaküld, amennyiben nem vagy elégedett vásárlásoddal. Az alábbi linken található űrlap kitöltésével tudod jelezni felénk elállási szándékodat.

https://hiphone.hu/14-napos-elallas/

Személyes vásárlásnál esetén nincs lehetőség elállásra, mivel vásárlás előtt meg tudod nézni és ki is tudod próbálni a készülékeket.

  • Mi történik, ha sérült a csomag kiszállításkor?

Sérült csomagot semmiképpen ne vegyél át a futártól, és mindenképpen jelezd neki a problémát, majd ügyfélszolgálatunkkal is vedd fel a kapcsolatot.

  • Hogyan tudom a garanciát érvényesíteni?

A garancia érvényesítéséhez az alábbi űrlap kitöltése szükséges:

https://hiphone.hu/garancia/

Kitöltést követően kollégáink 1 munkanapon belül felveszik veled a kapcsolatot valamely általad megadott elérhetőségen.

  • Hogyan tudom visszajuttatni a hibás terméket?

Ha a készülék garancia időn belül meghibásodik, a készüléket győri üzletünk címére kell visszaküldened (ETO Park - Hiphone telefonszaküzlet, 9027 Győr, Nagysándor József u. 31.). A visszaküldés költségét neked kell állnod. Küldheted postai úton vagy futárszolgálat által is. Fontos: úgy csomagold be, hogy abban az állapotban kapjuk meg, ahogy te elküldted (kartondoboz, benne térkitöltő csomagolóanyag)!

  • Mi történik, ha a garancia időn túl romlik el a készülék?

Sajnos ebben az esetben szervizünk csak szolgáltatási díj ellenében tudja javítani a készüléket. Az aktuális szolgáltatási árakból nálunk vásárolt termékek esetén kedvezményt biztosítunk.

  • Van lehetőség használt készülékem beszámítására?

Személyesen győri üzletünkben van mód használt készülék beszámítására, ahol kollégánk meg tudja tekinteni a készüléket és konkrét árajánlatot tud adni annak állapotától függően.

  • Doboz jár a készülékhez?

Készülékeinket dobozban értékesítjük (nem gyári) töltőkábel és töltőadapter tartozékokkal.

  • Szervíznél az ár tartalmazza a munkadíjat?

Szolgáltatási áraink tartalmazzák a munkadíjat, valamint minden elvégzett javításra garanciát is vállalunk!

  • Kártyafüggetlenek a készülékek?

Készülékeink többsége kártyafüggetlen. Azon készülékek esetében, amelyek valamely szolgáltató által hálózatfüggők, a termék adatlapon kiemelten jelezzük.

  • iCloud-fiókból ki vannak jelentkezve?

Teszt eljárásunk során kollégáink ezt is megvizsgálják, így nem maradhat egyik készülékben sem bejelentkezett fiók.

  • Letilthatják a készülékemet?

Megbízható beszállítói partnereinknek köszönhetően letiltás elleni garanciát vállalunk a készülékekre.