GYIK
Weboldalunkon történő vásárlással kapcsolatban kérdéseid merültek fel? Szívesen segítünk!
Összegyűjtöttük ügyfeleink leggyakrabban feltett kérdéseit, melyek között megtalálhatod a megfelelő válaszokat!
Ha valamely kérdésedre nem találsz választ, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot:
- ertekesites@hiphone.hu
- szerviz@hiphone.hu
- ügyfélszolgálatunk telefonszáma üzletünk nyitvatartási idejében hívható: 0670 413 9999
- üzletünk nyitvatartása: h-p.: 10-18h között, szombaton 9-12h között
- vagy tekints meg felhasználóbarát tájékoztató oldalunkat: https://hiphone-shop.hu/fogyaszto-barat
- Hogyan tudok vásárolni tőletek?
Online webáruházunkban a nap 24 órájában bármikor leadhatod rendelésed, személyes vásárlásra és termékeink megtekintésére pedig a győri üzletünkben van lehetőség, melynek címe: 9027 Győr, Nagysándor József u. 31. ETO Park élményközpont, 1. emelet, mozgólépcsőtől balra.
- Mennyi a szállítási idő, ha a webáruházból rendelek?
A leadott rendeléseket a lehető leghamarabb igyekszünk feldolgozni, ez azt jelenti, hogy akár már a megrendelés napján, de legkésőbb 2 munkanapon belül feladásra kerület a csomagod, utána pedig a GLS futár 2 munkanapon belül ki is szállítja neked. Kérlek vedd figyelembe, hogy a hétvégi rendeléseket csak hétfői napon tudjuk elkezdeni feldolgozni.
- Milyen átvételi lehetőségek közül tudok választani, és mennyi ennek a költsége?
A megrendelt termékeket kérheted a GLS futárszolgálattal házhozszállítva, melynek költsége utánvéttel fizetve 3000 Ft (amennyiben banki átutalással fizetnél, 500 Ft kedvezményt adunk).
GLS csomagpontra is kérheted a kiszállítást, ez esetben 1500 Ft a szállítási díj.
DPD futárszolgálattal is házhozszállíttathatod megrendelt termékeid, mely 2500 Ft utánvéttel fizetve.
Abban az esetben, ha inkább a csomagpontot részesíted előnyben, akkor DPD csomagponton is átveheted készüléked, melynek díja 2000 Ft.
Csomagodat ingyenesen átveheted személyesen győri üzletünkben, nyitvatartási időben.
Regisztrált felhasználóknak a szállitás ingyenes.
- Hogyan tudok fizetni?
Webáruházban történő rendelés esetén banki átutalással, utánvéttel vagy cetelem online áruhitel igénybevételével tudod a terméket kifizetni. Banki átutalás esetén a szállítási díj kedvezményes (1500 Ft) és a csomagodat az utalás beérkezése után tudjuk feladni. Utánvétes megrendelés esetén a futárnál/GLS csomagponton átvételkor tudod kifizetni a terméket.
A Cetelem áruhitelhez online kalkulátort is találsz a termék adatlapján, illetve az alábbi linken tudsz részletes tájékoztatást olvasni.
https://hiphone-shop.hu/shop_help_det.php?type=cetelem_hu
Ha személyesen üzletünkben vásárolsz, készpénzben vagy azonnali banki utalással tudsz fizetni, melyhez ingyenes WIFI-t biztosítunk.
- Mennyi a garancia?
Termékeinket alapos teszteljárás során vizsgáljuk, hogy funkcionálisan tökéletesen működő készüléket kaphass kézhez. 1 hónap garanciát vállalunk használt készülékeinkre, amennyiben olyan hiba merülne fel, mely a tesztfolyamat során rejtve maradt. Javasoljuk a készülék összes funkcióját kipróbálni ebben az egy hónapban, hogy megbizonyosodj róla, tényleg egy szuper készüléket kaptál!
Ha szeretnéd, extra garanciát is vásárolhatsz a készülékhez, mellyel kiterjesztheted a garancia időtartamát.
- Mire vonatkozik a garancia?
Külső fizikai behatások (törés, beázás, mechanikai sérülések) kivételével bármely, a készülék működésében tapasztalt hiba esetén - amely vásárláskor nem állt fent - a készülékre vonatkozó garanciát érvényesítheted.
- Mit jelent az, hogy jó állapotú?
Készülékeinket külső, esztétikai megjelenés alapján osztályozzuk. Termékkínálatunkban jó,nagyon jó,szuper és szinte új készülékek egyaránt megtalálhatók. Bővebben az alábbi linken olvashatsz róla:
https://hiphone-shop.hu/allapot-leiras
- Mennyi az akku %-a a készülékeknek?
Használt készülékeink akkumulátor kapacitása átlagosan 85%. A termék megrendelése után kollégáink telefonon tudnak az általad választott készülékről pontosabb információt adni. Egyes készüléktípusokhoz a megrendelési folyamat során választható opció, hogy új akkumulátorral szerelve küldjük neked a készüléket, mely esetben az akkumulátorcserénél kedvezőbb áron tudjuk neked beszerelni a 100%-os új akkumulátort.
- Mennyi idős a készülék?
Készülékeink pontos életciklusát nem ismerjük. Amit biztosan tudunk, hogy 1 évnél idősebbek. A készülék életkoránál sokkal mérvadóbb az állapota, melyhez osztályzási rendszerünk és állapot leírásunk adhat segítséget!
- Mi történik, ha hibás készüléket kapok?
Még a szuper teszt eljárásunk ellenére is előfordulhat, hogy vásárlás után egy addig ismeretlen hiba jelentkezik a készülék működésében. Ez nem csak neked, de nekünk is borzasztóan kellemetlen, ezért arra törekszünk, hogy minél előbb kijavítsuk a hibát, vagy cseréljük a készüléket. Elérhetőségeink bármelyikén fel tudod venni velünk a kapcsolatot és kollégáinkkal meg tudod beszélni, hogyan juttasd el hozzánk a készüléket.
- Elállhatok e a vásárlástól?
Online vásárlás esetén 14 nap áll rendelkezésedre, hogy a terméket visszaküld, amennyiben nem vagy elégedett vásárlásoddal. Az alábbi linken található űrlap kitöltésével tudod jelezni felénk elállási szándékodat.
https://hiphone.hu/14-napos-elallas/
Személyes vásárlásnál esetén nincs lehetőség elállásra, mivel vásárlás előtt meg tudod nézni és ki is tudod próbálni a készülékeket.
- Mi történik, ha sérült a csomag kiszállításkor?
Sérült csomagot semmiképpen ne vegyél át a futártól, és mindenképpen jelezd neki a problémát, majd ügyfélszolgálatunkkal is vedd fel a kapcsolatot.
- Hogyan tudom a garanciát érvényesíteni?
A garancia érvényesítéséhez az alábbi űrlap kitöltése szükséges:
Kitöltést követően kollégáink 1 munkanapon belül felveszik veled a kapcsolatot valamely általad megadott elérhetőségen.
- Hogyan tudom visszajuttatni a hibás terméket?
Ha a készülék garancia időn belül meghibásodik, a készüléket győri üzletünk címére kell visszaküldened (ETO Park - Hiphone telefonszaküzlet, 9027 Győr, Nagysándor József u. 31.). A visszaküldés költségét neked kell állnod. Küldheted postai úton vagy futárszolgálat által is. Fontos: úgy csomagold be, hogy abban az állapotban kapjuk meg, ahogy te elküldted (kartondoboz, benne térkitöltő csomagolóanyag)!
- Mi történik, ha a garancia időn túl romlik el a készülék?
Ebben az esetben szervizünk csak szolgáltatási díj ellenében tudja javítani a készüléket. Az aktuális szolgáltatási árakból nálunk vásárolt termékek esetén kedvezményt biztosítunk.
- Van lehetőség használt készülékem beszámítására?
Személyesen győri üzletünkben van mód használt készülék beszámítására, ahol kollégánk meg tudja tekinteni a készüléket és konkrét árajánlatot tud adni annak állapotától függően.
- Doboz jár a készülékhez?
Készülékeinket dobozban értékesítjük (nem gyári) töltőkábel és töltőadapter tartozékokkal.
- Mit jelent a környezetbarát csomagolás?
A környezetbarát csomagolás alatt a régi gyári dobozban való értékesítést értjük, mivel nem használunk új csomagoló anyagot, ezzel is óvva a környezetet.
Amennyiben a környezetbarát csomagolást választod, akkor vedd figyelembe, hogy nem minden esetben az adott típushoz passzoló dobozt kapod.
Továbbá a doboz használtságából eredően lehetnek rajta kisebb karcok, sérülések.
- Szervíznél az ár tartalmazza a munkadíjat?
Szolgáltatási áraink tartalmazzák a munkadíjat, valamint minden elvégzett javításra garanciát is vállalunk!
- Kártyafüggetlenek a készülékek?
Készülékeink többsége kártyafüggetlen. Azon készülékek esetében, amelyek valamely szolgáltató által hálózatfüggők, a termék adatlapon kiemelten jelezzük.
- iCloud-fiókból ki vannak jelentkezve?
Teszt eljárásunk során kollégáink ezt is megvizsgálják, így nem maradhat egyik készülékben sem bejelentkezett fiók.
- Letilthatják a készülékemet?
Megbízható beszállítói partnereinknek köszönhetően letiltás elleni garanciát vállalunk a készülékekre.